top of page

עדי הלל | קפה-מסעדה ״קרם קפה״

"התאהבתי ביצירה במטבח"

1.png

צילום: תמר רוזן

"הוריי מפתח תקווה ואני חזרתי לעיר מאשדוד בחודש תשיעי עם ילדתי הבכורה, כדי להיעזר באימא לקראת הלידה. מאז נשארנו כאן", כך מספרת הקונדיטורית עדי הלל. כיום ילדתה הבכורה שיר כבר בת 26, ובדרך נוסף גם רועי, בנה הצעיר. את דרכה במטבח עדי התחילה בגיל 15 כעוזרת טבח באולם אירועים. "התאהבתי ביצירה", היא מספרת בהתרגשות. "מאז עבדתי במטבחים פרטיים, בבישול לאירועים פרטיים, במסעדה מוכרת בעיר ובגני אירועים. בשנת 2008 פתחתי קפה מסעדה משלי בשם ״קרם קפה״ שקיים עד היום. משנת 2008 ועד הסגר הראשון המסעדה הייתה ברחוב ההגנה 16, ובתקופת הסגר עברה לרחוב מוהליבר 11 עם שיפוץ רחב ועכשווי. אנחנו מגישים מנות טבעוניות, חלביות ופרווה ומבחר ענק של קינוחים, כולל ללא גלוטן וללא סוכר. כל אחד מוצא משהו לטעמו".

מטבח חלבי

סלט קינואה

רכיבים
סלרי, בצל, כרוב לבן, פלפל צבעוני, גזר, פטריות טריות, 2 כפות שמן קנולה, נענע, פטרוזיליה, חמוציות מסוכרות, קינואה מבושלת, מלח.

אופן ההכנה
חותכים את כל הירקות לרצועות דקיקות. מחממים מעט את השמן, מתחילים בטיגון הבצל, ואז הגזר ושאר הירקות, מלבד הנענע והחמוציות, בהקפצה מהירה על הלהבה הגדולה ביותר. לאחר כ־3 דקות מנמיכים להבה לבישול איטי למשך כ־5 דקות נוספות. להקפצה אחרונה מוסיפים את הנענע, המלח והקינואה ושופכים לצלחת שטוחה. מעל מפזרים חמוציות או גרגירי רימון בעונה.

עדי הלל | קפה-מסעדה ״קרם קפה״

creators
Gold logo.png
blue background

הצטרפו למסע שמשאיר חותם

עקבו אחרינו

תודה רבה! נחזור אליך בהקדם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

טלפון: 0547-250800

TheAutographers@gmail.com

© כל הזכויות שמורות לעמותת להשאיר חותם ומיזם The Autographers

bottom of page