top of page

אבי יבין קלוגר

ממגרש הכדורסל לשיתוף פעולה עם מכון ויצמן

1.png

כתיבה: אפרת מוסק־כהן

צילום: אפרת מוסק־כהן

תושבי כפר סבא מכירים את אבי קלוגר כפעיל חברתי בעיר למעלה מ־30 שנה. ההתנדבות היא חלק משמעותי בחייו. אבי ייסד את מועדון הכדורסל הפועל כפר סבא, ועד היום מכהן כנשיא המועדון; הוא יו"ר קרן הסיוע לנזקקים בכפר סבא – עמותה המהווה כתובת לכל נזקק בשיתוף פעולה פורה עם אגף הרווחה; דירקטור בחברה הכלכלית בכפר סבא; חבר בארגון "צוות" ועוד.

אבי נולד בשנת 1954 ברמת גן. לימים, בשל נסיעה לשליחות במדינה זרה עברת את שם משפחתו ליבין, ומאז נקרא אבי יבין־קלוגר. כיום הוא תושב כפר סבא, נשוי לפולה, אב לשלושה ילדים וסב גאה לארבעה נכדים. בצעירותו למד אלקטרוניקה והיה שחקן כדורסל פעיל – שני תחומים שהמשיכו איתו לחייו הבוגרים. במשך 22 שנה שירת בצה"ל, במגוון תפקידים בחיל הקשר. בתפקידו האחרון היה מג"ד הקשר ביחידה 8200. הוא השתחרר מצה"ל בדרגת סא"ל, לאחר שירות משמעותי שבו חינך ופיקד על שלושה דורות של חיילים. לאחר שפשט מדיו, השתלב במהרה בעולם העסקי כמנכ"ל מצליח במספר חברות. אבי, יזם טכנולוגי, משמש כיום כיועץ ומנטור לחברות סטרטאפ במכללה הבינתחומית "רייכמן", דירקטור ושותף בשלושה סטרטאפים ויועץ עסקי טכנולוגי בארץ ובחו"ל.

אחד הפרויקטים ההתנדבותיים שאבי משקיע בו את מירב זמנו בחמש השנים האחרונות, כיו"ר צוות ההיגוי, הוא מיזם הקמת שלוחה של מכון ויצמן בכפר סבא – פארק המדע כפר סבא. המיזם מקדם מהפכה בתחום לימודי הפיזיקה בעיר, ובו ילמדו תלמידי מגמת 5 יח' בפיזיקה ובהמשך גם בכימיה. הלמידה כולה תהיה במעבדות מקצועיות על פי מתודולוגיית לימוד מובנית של מכון ויצמן. הפרויקט כבר יצא לדרך, והתחלת הבנייה מבשרת את הפתיחה המדורגת של ״קמפוס מרכז שוורץ/ריסמן למדעים״ לרווחת ילדי ותושבי כפר סבא, כבר השנה. החיבור של כפר סבא לעולם המדע יעמיד את העיר בחוד החנית של מדינת ישראל מבחינת החינוך המדעי.

כששואלים את אבי מה הסוד לאנרגיות האינסופיות שלו, הוא מחייך בביישנות ומשיב: ״העבודה עם הדור הצעיר – החל משנותיי בצבא ודרך הקמת מועדון הכדורסל ועבודתי כמנטור עם הסטודנטים בבינתחומי – שומרת עליי מעודכן ועכשווי. בחרתי לקשור את חיי בעולם של נתינה לקהילה ולמדינה, ויצאתי מורווח״. ואני אומרת, גם תושבי כפר סבא מרוויחים בגדול.

ReuvenRap7.jpg

״העבודה עם הדור הצעיר היא מקור האנרגיות לעשייה״

אבי יבין קלוגר

creators
Gold logo.png
blue background

הצטרפו למסע שמשאיר חותם

עקבו אחרינו

תודה רבה! נחזור אליך בהקדם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

© כל הזכויות שמורות לעמותת להשאיר חותם ומיזם The Autographers

bottom of page